Cart 0
Et originalt mobilt kaffebar koncept

 

36776629_10156972348795681_2513833011045203968_n.jpg

Privatlivs politik

O-Town Coffee følger den gældende lovgivning for behandling af personoplysninger. Det vil til enhver tid være muligt personligt at få oplyst eventuelle registrerede informationer samt få dem slettet, såfremt dette ønskes. Har du nogle spørgsmål vedr. behandling af dine data, kan du kontakte den dataansvarlige Morten Gøttsch på mg@o-towncoffee.dk.

Tilmelder du vores nyhedsbrev, indvilger du i at vi kan sende dig nyheder, tilbud og opdateringer om O-Town Coffees aktiviteter.

Opbevaring og indsamling af data: For at kunne sende vores kaffe og give dig informationer om forsendelse, indsamler vi informationer som navn, adresse, email, samt telefonnummer til SMS advisering vedr. din forsendelse. Vi sender dig ikke marketingsemails, hvis du ikke aktivt tilmelder dig vores nyhedsbrev. Hvis du laver en konto hos os, har du også muligheden for at gemme dine kortoplysninger til nem og hurtigt betaling og udtjekning - har du ikke været aktiv som køber i 1 år, vil dine informationer blive slettet (dette gælder ikke, hvis du har en konto).

O-Town Coffee bruger cookies til at se hvordan du bevæger dig rundt på hjemmesiden, og til at målrette markedsføringskampagner.

Vi bruger følgende:

Squarespace analytics: Dette værktøj bruges til at få et overblik over salg, trafik og bevægelser på hjemmesiden, så vi kan give den bedste oplevelse til vores besøgende.

Tredjeparts integrationer:

Google analytics: Et værktøj lignende Squarespace analytics. Vi bruger det som et supplement til Squarespace analytics.

Facebook Pixel: Et værktøj som kan målrette reklamer på Facebook ud fra vores besøgende gæster.

Stripe: Betalingsgateway som er integreret med Squarespace, for nem og hurtigt kortbetaling.

Facebook og Instagram links/blocks: Bruges for du nemt og hurtigt kan tilgå vores Facebook og Instagram profiler.

 RETUR POLITIK (WEBSHOP)

Du har altid 14 dages returret. Hvis forstrydelsesretten skal udnyttes kræver O-Town Coffee, at varen skal være i samme stand og mængde, som da du fik varen fra os. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis den returnerede vare, har været åben eller på nogen måde er blevet beskadiget.

Returretten påbegyndes på det tidspunkt du modtager varen, derefter har man 14 dage indtil varen skal være sendt afsted.

Hvis du benytter dig af fortrydelsesretten betaler du selv for fragten, når varen returneres, eller du kan selv levere den til vores adresse, der er:

Kochsgade 31D, 2 sal, 5000 Odense C, c/o O-Town Coffee ApS. Hvis du gerne selv vil returnere varen til adressen, skal du ringe i forvejen på 93200060, så vi ved du kommer, eller vi kan aftale en dato for returnering.

Når du har tilbageleveret varen i den stand, der er beskrevet ovenfor, betales købesummen tilbage til din konto. Derfor skal du skrive dine kontooplysninger og ordrerbekræftigelse i en mail/brev, på den nævnte adresse eller på kontakt@o-towncoffee.dk.

SALGS- OG HANDELSBETINGELSER (WEBSHOP)

O-Town Coffee tager forbehold for eventuelle fejl i f.eks. priser og tekster. Vi kan til enhver tid uden varsel ændre gældende priser og teksterne på vores hjemmeside.

Hvis der opstår force majeure såsom f.eks. strejke, oversvømmelse, brand eller andet, der har betydning for den tid, det tager at levere varen, berettiger O-Town Coffee sig til at udskyde leveringen.

LEVERINGSBETINGELSER

O-Town Coffee sender kaffe to gange om ugen.

O-Town Coffees forsendelses metode er DAO365 pakkeshop. Vi sender din pakke til din nærmeste DAO365 pakkeshop.

Leveringstiden for lagerførende produkter er normalt 2 – 4 arbejdsdage fra forsendelsesdagen.

Du betaler en flatrate på 35 kr. for levering uanset købsstørrelse, dog er levering gratis, hvis du køber for over 400 kr.

Vi gør altid vores ypperste for at levere varen indenfor den lovede tidsramme. Dog erstatter vi ikke eventuelle tab som følge af for sen leverance.

REKLAMATIONSRET

I henhold til købeloven yder O-Town Coffee 2 års reklamationsret mod fabrikationsfejl og materialefejl, som måtte ske ved varens normale anvendelse (BEMÆRK: kaffen er mindst holdbar til 6 måneder efter ristedato).

Reklamationsretten dækker dog ikke de eventuelle fejl og skader, som er sket hvis kaffen ikke er opbevaret korrekt, som er tørt, mørkt og koldt. Hvis du vil reklamere over vores kaffe, skal det ske senest 14 dageefter, at manglen er opdaget. Herefter kan du returnere varen og få pengene tilbage eller få den ombyttet. Når det drejer sig om reklamationssager, betaler du selv for omkostninger ved returnering.

Hvis du oplever en fejl ved kaffen, skal du henvende dig til os på vores adresse (hvortil kaffen også returneres) eller ringe på 93200060. Vores ekspeditionstid er hurtigere, hvis fyldestgørende informationer følger med din returnerede pakke: Kopi af ordrebekræftelse, samt eventuel korrespondance med os, inden returnering af varen (se evt. vores RETUR POLITIK).