FAQ (mobil kaffebar)

Q: Hvor langt kan i rejse til events?

A: Vi dækker som udgangspunkt hele Fyn, men kommer naturligvis gerne ud til hele landet. Dette kan aftales via telefonen.


Q: Hvordan får i strøm til jeres mobile kaffebar?

A: En normal strømforsyning det eneste krav vi har, ellers kommer vi med alt selv.


Q: Sørger i selv for vand?

A: Ja! Vi har faktisk helt kalkfrit vand, som sikrer den bedst mulige smag og kvalitet.


Q: Serverer i alkohol?

A: Vi kan lave lækre kaffecocktails til din fest, men det er kun til sluttede/lukkede arrangementer.
 

Q: Kan i komme til vores bryllup? 

A: Ja, naturligvis! Vi kommer ud til alle slags begivenheder, også i privat regi.
 

Q: Hvor lang tid skal i bruge til at sætte op?

A: Vi bruger ca. 30-60 minutter afhængig af opsætning.
 

Q: Har i musik med til events?

A: Ja, hvis det ønskes, sørger vi gerne for hyggelig musik, typisk i form af en Marshall højtaler. Vil du tage stemningen til et højere niveau, tilbyder vi også LIVE-MUSIK, se vores LIVE-MUSIK side for mere info.
 

Q: Hvor mange kopper kan jeres Maskine producere i timen?

A:  Vores STORE setup kan klare ca. 60-80 kopper i timen, og vores LILLE setup kan klare ca. 40-60 kopper i timen.

 

Faq (Kaffe abonnement)

Q: Hvad kan jeg bruge en konto til hos O-Town Coffee?

A: Med en konto kan du: se alle dine ordre, styre dit abonnement, tilføje/opdatere dine betalingsinformationer, tilføje/opdatere din forsendelses adresse og opdatere dit navn og din adgangskode.

Q: Kræver det en konto, hvis jeg gerne vil have et løbende kaffe abonnement?

A: Ja, ellers vil det ikke være muligt for os eller dig, at ændre i abonnementet.

Q: Kan jeg springe en forsendelse over?

A: Hvis du gerne vil springe en forsendelse over i dit abonnement, kan du skrive til os, og derefter vil vi fjerne din verserende/pending ordre, efter den er placeret.

Q: Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

A: Nej, hvis du gerne vil sætte abonnementet på pause, skal du ophæve dit abonnement, og købe det igen i fremtiden.

Q: Kan jeg bruge en rabat/rabat kode til mit abonnement?

A: Nej, rabatter på abonnementer kan ikke lade sig gøre i øjeblikket.

Q: Kan jeg købe et abonnement med et gavekort?

A: Nej, et gavekort kan ikke bruges til abonnements produkter.

Q: Kan jeg ændre min email på min profil?

A: Nej, hvis skal opdatere din email, skal du lave en ny konto.

Q: Kan jeg se en ordre på min profil, hvis jeg laver den uden, at være logget ind?

A: Nej, du skal være logget ind på din profil, hvis dit køb skal registreres på din egen profil.

Har du et spørgsmål vi ikke har besvaret? Så er du mere end velkommen til at kontakte os.